U kunt Stichting Doelpunt natuurlijk ondersteunen. Door uw financiële en/of materiële bijdrage kunnen wij projecten en activiteiten uitvoeren op het gebied van voetbal voor kinderen met een beperking. Dat kan bijvoorbeeld door donateur te worden. Voor meer informatie, of in het geval van zakelijke sponsoring, kunt u contact opnemen met Stichting Doelpunt.

Wilt u eenmalig een donatie doen dan kan dat ook rechtstreeks door een overschrijving op bankrekeningnummer
NL06 RABO 0119.9998.11 ten name van Stichting Doelpunt.

Wilt u maximaal gebruik maken van de fiscale mogelijkheden, dan is een (lijfrente)schenking bij notariële akte interessant. Ook is het mogelijk om Stichting Doelpunt op te nemen in uw testament. Heeft u zelf geen voorkeur voor een notaris, dan kunt u contact opnemen met Mr. H.A. Kraayenhof, notaris te Borculo, Marktstraat 2,
tel. 0545 – 27 21 05, info@notariskraayenhof.nl

Wilt u jaarlijks Stichting Doelpunt ondersteunen, door middel van een “donateurschap”, dat kan!! Voor € 25,00 (of een ander bedrag) kunt u ons werk ondersteunen.

Klik hier om naar het aanmeldingsformulier voor donateurschap te gaan.