U kunt hier ons beleidsplan downloaden.

Dit beleidsplan is een besturings- en toetsingsinstrument. Tevens biedt het voor belangstellende inzicht in de plannen voor de komende jaren en op welke manier Stichting Doelpunt deze plannen wil realiseren.

.

Wijziging beleid, maart 2016:

2010-2015: Op 31 maart 2010 is Stichting Doelpunt opgericht en is de doelstelling vastgelegd in de Statuten en in het ‘Beleidsplan Stichting Doelpunt’ d.d. 05-01-2011. Stichting Doelpunt zet zich met name in om voetbal voor kinderen met een beperking, ook wel bekend als G-voetbal, meer bekendheid en een groter draagvlak te geven. In het Beleidsplan is aangegeven waar Stichting Doelpunt wil staan na 5 jaar en hoe dat bereikt kan worden. Er is de afgelopen jaren veel werk verzet en er is veel energie gestoken in het beleid en de doelstelling van de stichting. Samen met de partners, sponsoren, donateurs en vrijwilligers is gelukkig veel bereikt. Er zijn heel veel kinderen blij gemaakt tijdens de diverse voetbalactiviteiten en zijn verenigingen en andere instanties enthousiast geworden over het aanbieden van voetbal op aangepast niveau.

2016 en verder: Het bestuur van Stichting Doelpunt is momenteel bezig met de voorbereidingen van een tweetal voetbalprojecten: Het jaarlijkse voetbalproject voor Onderwijs Centrum Het Roessingh met de afsluitende middag op woensdag 20 april 2016 op het trainingscomplex van FC Twente en de CP- voetbaldag bij EGVV in Gelselaar op zaterdag 28 mei 2016. Een ieder is van harte welkom deze activiteiten te bezoeken.

In tegenstelling tot eerdere berichten zal dit jaar geen algemene voetbaldag georganiseerd worden bij Heracles en/of De Graafschap. Het bestuur van Stichting Doelpunt is bezig om op andere manieren de doelgroep van kinderen met een (met name motorische) beperking te bereiken en voor deze doelgroep de mogelijkheden om te kunnen voetballen op passend niveau te verbeteren en beter bekend te maken. Dit zullen wij vanaf dit jaar op een meer adviserende en controlerende manier gaan doen en minder door het organiseren van eigen voetbalactiviteiten.