Sinds 2011 is Bas Nijhuis de ambassadeur van Stichting Doelpunt.
De Enscheder is een Nederlands voetbalscheidsrechter die sinds 2005 in de Eredivisie arbitreert. Nijhuis begon op zijn 15e jaar met het fluiten van voetbalwedstrijden. In het seizoen 2005/2006 kreeg Nijhuis de A-status voor scheidsrechters van de KNVB. Nijhuis is tevens internationaal actief.

Vanaf 2014 is ook voormalig prof-voetballer en analist bij Foxsports Arnold Bruggink ambassadeur en nauw betrokken bij de activiteiten van Stichting Doelpunt. Arnold begon zijn carrière bij amateurclub RKVV Stevo uit Geesteren. Hij speelde voor FC Twente, PSV, Real Mallorca, sc Heerenveen enHannover 96. In oktober 2010 tekende Bruggink een contract tot het einde van het seizoen bij FC Twente. Het werd tevens zijn laatste contract. In de zomer van 2011 zette Bruggink een punt achter zijn carrière als voetballer.

Beide ambassadeurs zijn blij iets te kunnen doen voor deze doelgroep. Ze hopen dan ook vaak bij de diverse evenementen van de stichting aanwezig te kunnen zijn en hun steentje bij te kunnen dragen.

Bas Nijhuis verzorgt samen met Coen Droste ook voetballezingen. Voor meer informatie, klik hier.